Samsung

«Do what you can't»

Ons verhaal begint in 1969. Samsung is opgericht met de ambitie om mensen te helpen het onmogelijke te bereiken.

Wat we in 1969 begonnen is in de loop der decennia geëvolueerd en gegroeid. In het Koreaans betekent het woord 'Samsung' 'drie sterren', en deze naam draagt de visie van de oprichter Lee Byung-chull in zich: stralen als een ster aan de hemel, helder en eeuwig. Het woord 'drie' staat voor grootheid, overvloed en kracht, terwijl het woord 'ster' staat voor helderheid, hoogte en eeuwigheid. Sindsdien hebben we een echt universum van mogelijkheden gecreëerd.

Na meer dan 50 jaar blijven we innoveren, technologieën creëren die voortdurend de grenzen verleggen en mensen helpen het onmogelijke te bereiken. We zijn toegewijd aan onze missie en stellen mensen en hun prioriteiten centraal bij alles wat we creëren. Het merk is snel uitgegroeid tot een van de toonaangevende bedrijven in Korea.

Onze waarden staan centraal bij alles wat we doen. Wij volgen vijf belangrijke principes die onze inzet voor mensen, uitmuntendheid, verandering, integriteit en gezamenlijke welvaart aantonen. Wij richten ons op deze principes om te blijven groeien, innoveren en de status quo uit te dagen om onze waarden elke dag in daden om te zetten.

Sans titre 1200 1200 px 2023 01 30 T124046 735